csöndablak

Egy szerző pötyög nektek, hogy szórakozzatok, gondolkozzatok, vagy csak úgy bogarásszatok.

Címkék

(18) (1) (?) (2) (give) (1) (idesapám dejó vóna ha ezt ényis meg tudnám csinyáni!) (1) (javított) (1) (legyenmárvége) (1) 16x (2) 1fajtagyász (1) 2/3éve (1) 2017 (1) 29 nap van hátra (1) 2ezerx (1) 2nap (1) 300inkabbmint500 (1) 4m múltmbólmerítettemmintmindig (1) 5 (1) 6 (1) 650. (1) 67x (1) =) (1) @ (1) a (1) after all (1) ajandek (5) ajánlás (8) almádi (1) álmodozós (1) álmok vagy valóságok? (4) álom (3) álom vagy valóság? (1) általános (1) altern (1) alulról felfelé (1) antiművész (1) atheismornihilism notexistism (1) átvitt értelmem (1) auto trans (4) a cím választás szabadsága (1) a kókuszomra fókuszálok (2) a lot like love (1) badge (1) balaton (2) balladai homaly (1) befejezetlen (1) bele (1) beleélős (1) beleéltem magam (1) benjamin button (1) berlin calling (1) berozsdált (1) beszédes (7) beszélgetős (1) beteg (69) bkkü (1) bl (1) blog (3) blogbejegyzés (19) bob dylan (1) boldogság (3) bolyongós (2) boncasztal (12) boogeyman (1) borzongató (1) brain krosszing (32) bré (1) búcsúzás (10) búcsúzó (1) buek (1) Buffalo Springfield (1) californication (1) célzó (1) circumstances (10) closer (1) coldplay (1) comment (34) commentek (1) constantin (2) cyber p (1) dallamra írt (1) dalszövegtákolat (1) dancis (1) deeperthaneverything (1) definiálok (1) délután (1) dexter (1) dexter(1) (3) de ja vou érzet (1) dnb (1) dontpanic (1) du(á)lom (1) echo (2) egydarabka (1) egyetem (2) egysoros (3) egyszeru latvany (1) éjszakás próbálkozós többrészes (1) elemzek (2) elemző (1) elesett (1) életkép (2) elnyomás (1) előretekint (1) elválaszthatatlan (1) elviszi a szel (1) elvont (377) elvont? (1) emberi (211) embertelen (39) emlék (3) emlékek (1) emlékezés (1) emlékeztetős (2) emlékeztetőül (1) emlékidézős (1) emlékszik valaki ? (4) én (3) eredet (1) érett(s)régi (1) erőtlen (1) erről szól (1) értelmetlen (1) értelmezendő (1) érzés (1) esti (2) esti mese (1) ész (1) eszembejutás (6) eszembe jutott (1) every morning (1) ez az (1) fáj (1) falusi sztori barkács (1) fáradt (3) fárasztó (1) fejtegetős (1) feketesemmi (1) fél6 (1) feladvány (1) feladvány a következő mi történt és ki mit vésett? xd (2) feldolgozatlan (1) felejtős (1) felhasznált irodalom (1) félúton valami felé (3) felvágott (1) fikció (102) fikció! (1) fikció(?)(!) (2) fikció fiktív fikciója (1) fiktív (1) filmélmény (2) filo (127) flow (1) fogaslevél (1) for (1) for her (5) for my saviour torturer angel (11) george (1) gépház (1) gondolatébresztő (1) gondolatmenet (1) gondolkodós (2) gondolkozós (1) gyakorlás (4) gyakorlat (2) gyanús (7) gyerekkor (1) győr (1) hallucináció (1) halucifer (1) halucináció (1) hanghatásra koppanálva (1) hasamracsaptam (1) hasracsapós (1) hatalmasjó (1) ha kinezek az ablakon (1) helyzetet jelentek (2) helyzetjelentek (1) helyzetjelentés (10) her (4) hideg (1) hiperkarma (1) hiteles (1) hivatkozás (1) hogy mit? (1) hóköszöntés (1) holvanittafikció (9) horgony (1) hősök (4) hullámzó reflexió (2) hülyeség (49) hunyd le a szemed és érezd át (2) ich möchte dajcs zagen bist du (1) idegesito (1) ideológia (1) idézek (2) idézet (2) idő(t)járás (1) időjárás (1) igaz történet alapján (1) ihm (1) ijesztő (1) inception (1) ink (1) inreál irreál (1) intertextualitás (1) intertextustalán (1) intro (9) irreális (1) izzás (1) javítandó (3) javítás alatt (1) javítatlan (2) jegyzet (1) jókedvű (1) juhú (1) kakukkhiba (1) kaleidoszkop (6) kásás (1) kékrózsa (1) kép (2) képek (1) képszerű (1) képzelgős (2) képzelt riport (1) kérdés (82) kerdes (11) kerdezd meg! (1) kérek (6) kérésre (1) keress (1) keretmese (10) keserű (1) keveredős (7) kezdet (4) kicsit zavaros (1) kifosztott (1) kihültem (1) kimerült (1) kísérletezős (109) kis herceg (1) kitalált (1) kiülős (1) kíváncsi (1) kommentet kérek (1) könnyen emészthető (1) követhetetlen (1) közelítő (1) kreatívkodtam (73) kritika (7) kritikát (9) kritikát kérek (75) kruppe (5) kruppe.freeblog.hu (1) külsőség (1) kultúra (2) kundera (2) legbelül (64) Legrosszabb rémálom (1) lényegtelen (1) lezáratlan (1) lírai (1) lol (1) magamnak (1) magamnak tett igeret (1) magamtól idézek (3) magunktól idézek (1) majd befejezem (1) manapság (1) marhaság (1) már megint itt tartok (1) maynard (1) medence elv (1) médiatörvény (1) megfejtés (1) megkavarodva (1) megtörtént (2) mély (1) mese (2) metafora (1) micsoda reggel! (1) miertne (1) miért ne? (1) minden (3) mint mindig (1) mi írtuk (1) mnk(ajelenlevokmindigkivetelek) (1) mobil (1) morbid (1) motiváció (1) movie soundtrack (1) múlt (1) my own summer (1) nagyon (1) nagyongyenge (1) nagyon elvont (1) napfogyatkozás (1) naplo (13) naplobejegyzes (1) nauszika (1) nc (1) négykávé (1) nekeress logikát (1) nemelvont (1) nemerthetedel (1) nemjó dejó kedvű (1) nemmegy (1) nemnormális (1) nemösszeszedett (1) Nem elvont (1) nem kell ide a mindenféle egyenes szó (1) neo-halu-citrán (1) net (2) ne hidd el (1) ne légy szar (1) ne panikolj (1) (1) nocomment (7) norma (1) nos? (5) nosztalgia (1) novella sorozat (5) nyár (2) nyar bucsuztatos (1) nyilván fikció (1) nyugat (1) oasis (1) őgyelgés (1) ők (1) oldalak (1) olvasmányélmény (6) olvasmány film élmény (4) olvasztótégely (1) ömlesztett (7) onjellemzes (1) önmagában megálló (1) ősz (1) őszies (1) őszinte (1) ötlet (1) ötperces balladai homály (3) outta (1) panic (1) pánik! (1) paradox (40) párbeszéd (1) pass the anger (1) path (1) photoshop (1) pofátlanság (1) poor moods (1) port hu (1) próbálkozás (2) psycho (3) rácáfol (1) random (1) ráz a hideg (2) re (2) reakció (1) redrope (5) reflekció (1) reflektálás (3) reflektállás (2) reflexió (4) reggeli (9) reggelí (1) régi en volt (2) régi környék music (1) rejtőzkődő (2) rejtvély* (1) rejtvény (2) rejtvény? (1) rémálom (3) rendrakás (3) reziduum (6) ríl (1) röhögős (1) rólam (61) rosszkedv (1) rosszkedvű (2) rossz szavak (1) rövid (1) rúna (1) s19e12 (1) sablon (27) sablonos (6) sablonos(give) (2) sablonos hajnalos (1) sablonos klisés (1) sápadt (7) sárkány (1) sci fi (4) semmi (1) semmilyen (7) semmi elvont csak a lenyeg (1) semmi negatív (3) semmi negativ! (1) semmi valót senkinek! (1) semmi ról ről (1) sewadork (1) shrink (1) simaliba (1) simpsons (1) skins (1) sms (1) sok gondolat egy helyen (1) sok kihagyott sor (1) somolygós (1) sopron (1) sorozat (116) sorozat gyanús (4) sorrend (1) sötétség (1) spin (1) spinozza (1) spontaneitás (1) stílgyak (3) swinger (2) szabadság (1) szabadvers (1) szájíz (1) számlap (1) szarkazmus (1) szavakkal játék (2) szekrény (1) szélszag (1) szentimentál (1) szepet lattam (1) szigorúan (6) szigorúan fikció (3) szilveszterre (1) szimbolika (1) szimbolikum (1) szimbolikus (9) szimpla (1) színes (1) szócséplés (11) szócső (1) szójáték (3) szőke (1) szókincs (1) szombatvasarnaphetfo (1) szombolikus (7) szomorkás (2) szomorú (1) szópróba (1) szó kincs telen (1) szpészéskész (1) sztori (1) szubsztanciális ekvivalencia (1) találós kérdős (1) talán naív (1) társadalom (1) tartalom (6) tavasz (1) távolságtartó kényelem szűnni nem akaró értelem (2) tegnapeste (1) tél (1) télies (1) teljes mértékig fikció (1) témába vág mindig (1) tényfeltárás nélkül (1) természet (1) teveszme (1) the last post (1) the road (1) thrillionkincsei (1) ti (1) timewarp (1) tipikus (1) tiszta (1) tisztelet mert tetszett (1) titok (4) tk (1) történések (1) trainspot (1) transz állapot (2) tudja valaki a választ? (1) tulhevulve (1) ünnepi (1) üres (1) üzenet (8) uzsgyi (1) vakvilág (104) vakvilag (13) valaki őrzi a fényt az alagút végén ? (1) válasz (11) valós (55) változás (2) vasárnap reggel (1) vegyes (1) vélemény (83) velemeny (11) vermilion (1) vers (17) vésett (1) világba (1) visszatérős (1) vonat (1) vulgaris (6) vulgaris tartalom (3) wake up neo (1) weatherforecast (1) weatherforecastszagú (1) whuúúhú (1) wining (1) youtube (105) youtube filmajánlat zseniáliskisdarab (1) youtube live (1) zamárdi 2010 (1) zavaros (1) zavart (1) zene (12) zseniális (1) (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • escapist: well, jó reggelt... (2012.09.12. 00:42) Egy még késő este
  • 112358132144: Milyen olvasmányélmény szülte ezt? Egyébként meglehetősen szomorú, de ez jó, mármint tetszik! Majd... (2011.10.31. 19:23) Bilincsbe vert óriás
  • 112358132144: Hát, a filmet majd megnézem, minden esetre, ha egy ilyen film arra késztet, vagyis azt váltja ki, ... (2011.08.15. 22:14) Limitless
  • 112358132144: Na, remek, imádom a reflektálás egy jelenségre dolgokat, és ez kifejezetten jó lett. :) Mégilyent! (2011.07.12. 21:45) Júdás
  • freeeyes: Itt a tavasz,örülés van.;) de mindannyian érezzük az idöt csontjainkban,mi fiatalok pedig ennek ne... (2011.03.14. 21:16) Ők, Tavasz, ti, én

linkek

Anonym Napló #39

2008.03.04. 19:09 - freeeyes

Címkék: vélemény sorozat kérdés emberi filo elvont vakvilág

2008.02.23. Szombat

Törzshely.Kávé, sör. Sör és kávé. Rágó. Kitettem az asztalra és szépen ledöntöttem mindent. Persze a rágóból csak kettőt és mértékkel rágva ,nem nyelve. Vártam pár percet aztán kidobtam. Néztem a táncolókat. MIndjárt érzem a hatást. Ezt gondoltam és vártam.

Hajnali 10 van és semmitteszek. Mindjárt mehetek melózni, de még írni akarok. A gép le van kapcsolva. Elemem sincsen.

Vártam a pultnál és reménykedtem ,hogy legutóbb itt futottunk össze. A nevet ismételtem magamban, és a hangzavarban képes voltam szinte tökéletesen felidézni azokat a zenéket amiket küldött. Tényleg nem emlékeztem rá, és mintha valami rossz társkereső akcióban vennék részt, úgy nézelődtem körbe vajon ki lehet az. Nem mertem odamenni senkihez, pedig bátorságom lett volna, de mivan ha elrontom, és megsértődik.Ezer dolog járt a fejemben és ahogy az alkohol keveredett a koffeinnel az ereimben, egyre érdekesebbnek éreztem a világot. Misi Nemsokára visszajön. Péter írt sms-t,hogy lehet ,hogy felbukkannak,de nem biztos, mert az 'asszony"-on múlik minden. Még régebben mondta,hogy sokat mesélt neki rólam és hogy szívesen bemutatna neki. Mondtam is,hogy állok elébe. Csengett akkor is és most is az a pár szó a fülemben. Érdekes nap, érdekes emberekkel. Éljen az éjszaka.
Nagyon elgondolkoztam, és azt hiszem azon járt a fejem,hogy mit rendeljek amikor megkopogtatták a vállam. Hátrafordultam, és amint szembefordultam vele, beugrott a kép, az arc. A hangja, és a mozdulat ,ahogy megsimítja az arcom.
Nem is kell mondanom,hogy az a kezdeti zavar, amin Kata jót mulathatott, átváltott valami egészen másba, ami már valószínűleg nem okozhatott neki, olyan jókedvet. 'Kíváncsi voltam.' 'Elhiszem.' Azt is,hogy nem emlékeztem semmire?' 'Azt nem.' 'Miért?' 'Jössz táncolni?' 'Persze.' Aztán összefolyt minden. Cigiztünk a tánctér egyik sarkában. Előttünk a sokaság, kicsit lejjeb, és fölöttük látni lehetett az asztalokat. Szemem sarkából Katát figyeltem. Eddig képes voltam józanul viselkedni, működni fog ez ,ha részeg vagyok? Emlékszem a kérdésre. Felvetült, mosolyogtam rajta, aztán kérdőn rámnézett. Mosolyogtam, mosolyogtunk. Mikor bevezetett a tömegbe, akkor érintettem a csípőjét. Rajta volt a kezem. Az érzés , az érzet,hogy ez több mint a látszat, ott égett az agyamban. Egy darabig még a csípőjét fogtam. Táncoltunk és megcsókoltam. Éreztem minden mást is. Berúgtam, megszédültem az egésztől. Megvolt a tompa pattanás ,az a dühös érzés, amikor levegőt akarsz venni, és köhögsz a próbálkozástól,csak most belül. Ennyi rémlik, aztán, az,hogy összegabalyodtunk. Kegyetlenül. Hol a nyakamban lógott, hol én kaptam fel. Az az érzésem volt,hogy ez most valamiért pont tökéletes.
EGy órával később, talán visszamentünk az asztalokhoz. Már a kezét fogtam és Misi gondterhelten nézett vissza rám az asztaltól mikor rápillantottam. Rossz előérzetem lett hirtelen és elkezdtem keresni Katát. Noémit leültettem, megcsókoltam, aztán Misivel félrevonultunk rendelni. 'Lehet,hogy nem volt jó ötlet.' 'Nem kértem,hogy jöjjön ide.' 'Végig titeket nézett.' 'Sajnálom, hol van a pasija ilyenkor?' 'Kinn van a parkolóban.' 'Igen?' 'Már kihívták a mentőket.' Erre felkaptam a fejem. Meglódult velem a világ abban a pillanatban. Misi gyorsan felvázolta mi történt. Úgy néz ki,hogy összetévesztették a srácot velem, és a díler arc bosszúja őt érte utol. Kata felhívta a srácot,hogy vigye haza. Misi akkor érkezett, amikor telefonált. Fel is ajánlotta neki,hogy hazaviszi, de hajthatatlan volt. A srác megérkezett, és mikor Kata beszált a kocsiba akkor szedték ki. Egyből arra gondoltam,hogy Katával mi lehet. Mint később kiderült elment a srác után a kórházba.
'Hogyan tovább?' 'Ne aggódj.' 'Köszönöm.' 'Szerintem hazaviszlek titeket.'
Ragaszkodtam hozzá,hogy még egy fél óráig maradjunk. Végül beleegyezett.
MIkor visszaültünk az asztalhoz, kellett egy idő amíg fel tudtam megint oldódni. 'Msn frendem' az ölemben és aggódó pillantásokat vetett rám. Kérdezte tőlem,hogy mi bajom. 'Majd elmondom.' Valami frappáns hazugságon gondolkoztam. 'Majd.'
Három környékén Misi szólt,hogy menni akar. Felálltunk elköszöntünk aztán ki a parkolóba.
Nem sokkal azután,hogy hazaértünk és becsuktam magunk mögött az ajtót elaludtam mint akit lelőttek. Csak Noémit sajnáltam. Nem volt egy nagy parti...

lassan elkellene kezdeni szedelőzködni. Szombat van, mennem kell melózni, és őt is fel kellene ébresztenem...

A bejegyzés trackback címe:

https://csondablak.blog.hu/api/trackback/id/tr17365585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása