csöndablak

Egy szerző pötyög nektek, hogy szórakozzatok, gondolkozzatok, vagy csak úgy bogarásszatok.

Címkék

(18) (1) (?) (2) (give) (1) (idesapám dejó vóna ha ezt ényis meg tudnám csinyáni!) (1) (javított) (1) (legyenmárvége) (1) 16x (2) 1fajtagyász (1) 2/3éve (1) 2017 (1) 29 nap van hátra (1) 2ezerx (1) 2nap (1) 300inkabbmint500 (1) 4m múltmbólmerítettemmintmindig (1) 5 (1) 6 (1) 650. (1) 67x (1) =) (1) @ (1) a (1) after all (1) ajandek (5) ajánlás (8) almádi (1) álmodozós (1) álmok vagy valóságok? (4) álom (3) álom vagy valóság? (1) általános (1) altern (1) alulról felfelé (1) antiművész (1) atheismornihilism notexistism (1) átvitt értelmem (1) auto trans (4) a cím választás szabadsága (1) a kókuszomra fókuszálok (2) a lot like love (1) badge (1) balaton (2) balladai homaly (1) befejezetlen (1) bele (1) beleélős (1) beleéltem magam (1) benjamin button (1) berlin calling (1) berozsdált (1) beszédes (7) beszélgetős (1) beteg (69) bkkü (1) bl (1) blog (3) blogbejegyzés (19) bob dylan (1) boldogság (3) bolyongós (2) boncasztal (12) boogeyman (1) borzongató (1) brain krosszing (32) bré (1) búcsúzás (10) búcsúzó (1) buek (1) Buffalo Springfield (1) californication (1) célzó (1) circumstances (10) closer (1) coldplay (1) comment (34) commentek (1) constantin (2) cyber p (1) dallamra írt (1) dalszövegtákolat (1) dancis (1) deeperthaneverything (1) definiálok (1) délután (1) dexter (1) dexter(1) (3) de ja vou érzet (1) dnb (1) dontpanic (1) du(á)lom (1) echo (2) egydarabka (1) egyetem (2) egysoros (3) egyszeru latvany (1) éjszakás próbálkozós többrészes (1) elemzek (2) elemző (1) elesett (1) életkép (2) elnyomás (1) előretekint (1) elválaszthatatlan (1) elviszi a szel (1) elvont (377) elvont? (1) emberi (211) embertelen (39) emlék (3) emlékek (1) emlékezés (1) emlékeztetős (2) emlékeztetőül (1) emlékidézős (1) emlékszik valaki ? (4) én (3) eredet (1) érett(s)régi (1) erőtlen (1) erről szól (1) értelmetlen (1) értelmezendő (1) érzés (1) esti (2) esti mese (1) ész (1) eszembejutás (6) eszembe jutott (1) every morning (1) ez az (1) fáj (1) falusi sztori barkács (1) fáradt (3) fárasztó (1) fejtegetős (1) feketesemmi (1) fél6 (1) feladvány (1) feladvány a következő mi történt és ki mit vésett? xd (2) feldolgozatlan (1) felejtős (1) felhasznált irodalom (1) félúton valami felé (3) felvágott (1) fikció (102) fikció! (1) fikció(?)(!) (2) fikció fiktív fikciója (1) fiktív (1) filmélmény (2) filo (127) flow (1) fogaslevél (1) for (1) for her (5) for my saviour torturer angel (11) george (1) gépház (1) gondolatébresztő (1) gondolatmenet (1) gondolkodós (2) gondolkozós (1) gyakorlás (4) gyakorlat (2) gyanús (7) gyerekkor (1) győr (1) hallucináció (1) halucifer (1) halucináció (1) hanghatásra koppanálva (1) hasamracsaptam (1) hasracsapós (1) hatalmasjó (1) ha kinezek az ablakon (1) helyzetet jelentek (2) helyzetjelentek (1) helyzetjelentés (10) her (4) hideg (1) hiperkarma (1) hiteles (1) hivatkozás (1) hogy mit? (1) hóköszöntés (1) holvanittafikció (9) horgony (1) hősök (4) hullámzó reflexió (2) hülyeség (49) hunyd le a szemed és érezd át (2) ich möchte dajcs zagen bist du (1) idegesito (1) ideológia (1) idézek (2) idézet (2) idő(t)járás (1) időjárás (1) igaz történet alapján (1) ihm (1) ijesztő (1) inception (1) ink (1) inreál irreál (1) intertextualitás (1) intertextustalán (1) intro (9) irreális (1) izzás (1) javítandó (3) javítás alatt (1) javítatlan (2) jegyzet (1) jókedvű (1) juhú (1) kakukkhiba (1) kaleidoszkop (6) kásás (1) kékrózsa (1) kép (2) képek (1) képszerű (1) képzelgős (2) képzelt riport (1) kérdés (82) kerdes (11) kerdezd meg! (1) kérek (6) kérésre (1) keress (1) keretmese (10) keserű (1) keveredős (7) kezdet (4) kicsit zavaros (1) kifosztott (1) kihültem (1) kimerült (1) kísérletezős (109) kis herceg (1) kitalált (1) kiülős (1) kíváncsi (1) kommentet kérek (1) könnyen emészthető (1) követhetetlen (1) közelítő (1) kreatívkodtam (73) kritika (7) kritikát (9) kritikát kérek (75) kruppe (5) kruppe.freeblog.hu (1) külsőség (1) kultúra (2) kundera (2) legbelül (64) Legrosszabb rémálom (1) lényegtelen (1) lezáratlan (1) lírai (1) lol (1) magamnak (1) magamnak tett igeret (1) magamtól idézek (3) magunktól idézek (1) majd befejezem (1) manapság (1) marhaság (1) már megint itt tartok (1) maynard (1) medence elv (1) médiatörvény (1) megfejtés (1) megkavarodva (1) megtörtént (2) mély (1) mese (2) metafora (1) micsoda reggel! (1) miertne (1) miért ne? (1) minden (3) mint mindig (1) mi írtuk (1) mnk(ajelenlevokmindigkivetelek) (1) mobil (1) morbid (1) motiváció (1) movie soundtrack (1) múlt (1) my own summer (1) nagyon (1) nagyongyenge (1) nagyon elvont (1) napfogyatkozás (1) naplo (13) naplobejegyzes (1) nauszika (1) nc (1) négykávé (1) nekeress logikát (1) nemelvont (1) nemerthetedel (1) nemjó dejó kedvű (1) nemmegy (1) nemnormális (1) nemösszeszedett (1) Nem elvont (1) nem kell ide a mindenféle egyenes szó (1) neo-halu-citrán (1) net (2) ne hidd el (1) ne légy szar (1) ne panikolj (1) (1) nocomment (7) norma (1) nos? (5) nosztalgia (1) novella sorozat (5) nyár (2) nyar bucsuztatos (1) nyilván fikció (1) nyugat (1) oasis (1) őgyelgés (1) ők (1) oldalak (1) olvasmányélmény (6) olvasmány film élmény (4) olvasztótégely (1) ömlesztett (7) onjellemzes (1) önmagában megálló (1) ősz (1) őszies (1) őszinte (1) ötlet (1) ötperces balladai homály (3) outta (1) panic (1) pánik! (1) paradox (40) párbeszéd (1) pass the anger (1) path (1) photoshop (1) pofátlanság (1) poor moods (1) port hu (1) próbálkozás (2) psycho (3) rácáfol (1) random (1) ráz a hideg (2) re (2) reakció (1) redrope (5) reflekció (1) reflektálás (3) reflektállás (2) reflexió (4) reggelí (1) reggeli (9) régi en volt (2) régi környék music (1) rejtőzkődő (2) rejtvély* (1) rejtvény (2) rejtvény? (1) rémálom (3) rendrakás (3) reziduum (6) ríl (1) röhögős (1) rólam (61) rosszkedv (1) rosszkedvű (2) rossz szavak (1) rövid (1) rúna (1) s19e12 (1) sablon (27) sablonos (6) sablonos(give) (2) sablonos hajnalos (1) sablonos klisés (1) sápadt (7) sárkány (1) sci fi (4) semmi (1) semmilyen (7) semmi elvont csak a lenyeg (1) semmi negatív (3) semmi negativ! (1) semmi valót senkinek! (1) semmi ról ről (1) sewadork (1) shrink (1) simaliba (1) simpsons (1) skins (1) sms (1) sok gondolat egy helyen (1) sok kihagyott sor (1) somolygós (1) sopron (1) sorozat (116) sorozat gyanús (4) sorrend (1) sötétség (1) spin (1) spinozza (1) spontaneitás (1) stílgyak (3) swinger (2) szabadság (1) szabadvers (1) szájíz (1) számlap (1) szarkazmus (1) szavakkal játék (2) szekrény (1) szélszag (1) szentimentál (1) szepet lattam (1) szigorúan (6) szigorúan fikció (3) szilveszterre (1) szimbolika (1) szimbolikum (1) szimbolikus (9) szimpla (1) színes (1) szócséplés (11) szócső (1) szójáték (3) szőke (1) szókincs (1) szombatvasarnaphetfo (1) szombolikus (7) szomorkás (2) szomorú (1) szópróba (1) szó kincs telen (1) szpészéskész (1) sztori (1) szubsztanciális ekvivalencia (1) találós kérdős (1) talán naív (1) társadalom (1) tartalom (6) tavasz (1) távolságtartó kényelem szűnni nem akaró értelem (2) tegnapeste (1) tél (1) télies (1) teljes mértékig fikció (1) témába vág mindig (1) tényfeltárás nélkül (1) természet (1) teveszme (1) the last post (1) the road (1) thrillionkincsei (1) ti (1) timewarp (1) tipikus (1) tiszta (1) tisztelet mert tetszett (1) titok (4) tk (1) történések (1) trainspot (1) transz állapot (2) tudja valaki a választ? (1) tulhevulve (1) ünnepi (1) üres (1) üzenet (8) uzsgyi (1) vakvilág (104) vakvilag (13) valaki őrzi a fényt az alagút végén ? (1) válasz (11) valós (55) változás (2) vasárnap reggel (1) vegyes (1) velemeny (11) vélemény (83) vermilion (1) vers (17) vésett (1) világba (1) visszatérős (1) vonat (1) vulgaris (6) vulgaris tartalom (3) wake up neo (1) weatherforecast (1) weatherforecastszagú (1) whuúúhú (1) wining (1) youtube (105) youtube filmajánlat zseniáliskisdarab (1) youtube live (1) zamárdi 2010 (1) zavaros (1) zavart (1) zene (12) zseniális (1) (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • escapist: well, jó reggelt... (2012.09.12. 00:42) Egy még késő este
  • 112358132144: Milyen olvasmányélmény szülte ezt? Egyébként meglehetősen szomorú, de ez jó, mármint tetszik! Majd... (2011.10.31. 19:23) Bilincsbe vert óriás
  • 112358132144: Hát, a filmet majd megnézem, minden esetre, ha egy ilyen film arra késztet, vagyis azt váltja ki, ... (2011.08.15. 22:14) Limitless
  • 112358132144: Na, remek, imádom a reflektálás egy jelenségre dolgokat, és ez kifejezetten jó lett. :) Mégilyent! (2011.07.12. 21:45) Júdás
  • freeeyes: Itt a tavasz,örülés van.;) de mindannyian érezzük az idöt csontjainkban,mi fiatalok pedig ennek ne... (2011.03.14. 21:16) Ők, Tavasz, ti, én

linkek

Újra el, hogy vissza

2009.07.31. 22:33 - SewaDork

Címkék: beteg fikció rólam emberi naplo elvont vakvilág embertelen valós kreatívkodtam kritikát kérek álmok vagy valóságok?

Mondhatjuk azt, talán nyugodtan, hogy már régóta készültem erre a napra. Már idejét mem tudom mikor nyúltam utoljára szerhez. Hát igen.. volt most egy szakasz az életemben ami még nekem is sok volt, pedig aztán a többiek megmondhatják, én nem vagyok az aki csak úgy leáll. Ha menés van akkor menés, és az izmosabbikból. De van ami már nekem is sok, és a jobb oldalt a vállamon ülő kis lelkiismeret-angyalka hatására talán, vagy nem is tudom miért, de nekiálltam kicsit tisztítani. Mind az életemet és a szervezetemet is. Persze, tudtam, hogy el fog jönni ez a nap, és nem akartam megvárni, hogy már kényszer legyen. Így elébe mentem a bajnak és jó előre beterveztem a tegnapi estét.

Fura dolog ez, mert alapvetően nekem nem szokásom az ilyen. Mármint... szeretek spontán élni, ha szórakozásról van szó. Mondjuk az este programja most sem volt igazán megtervezve. Sütöttem magamnak valami húst meg összedobtam hozzá egy köretet úgy 3-4 óra körül. Kései ebéd... nekem ez jutott. Aztán délután szépen lassan csepegtek az infók, ki, hol, mikor, és hogyan lesz elérhető. Gyorsan lecsaptam az egyik ismerősömre, hogy igyunk már meg valamit mielőtt belevetjük magunkat az estébe. Meg is beszéltük szépen a dolgot, úgyhogy már nem volt más hátra. Bevallom, remegett kicsit a kezem amikor a fiola után nyúltam. Tudtam jól.. az első csepp után nincs visszaút. Aztán - mint minden drogos - én is túltettem magam a traumán, és meggyőztem magamat, hogy igenis, ez kell a testemnek. 3-3 csepp mindkét szemembe. Esélyt sem adtam a hibázásra vagy a visszalépésre. Egy idő után megtanulja az ember, így kell ezt csinálni.

Gyorsan elmentem még fürdeni, magamra vettem egy új pólót, összepakoltam a túlélőkészletet a táskámba aztán tipli. Jajj de nem lesz jó visszajönni reggel... na segond. Egy elég puccos hely teraszára ültünk ki a haverommal. Nem az, nem vagyok az ilyeneknek a híve, de most jól esett a szép kilátás, és tudtam, ha a szer beüt, innen könnyebb a menekülés. Nem ittunk sokat. Egy sört meg valami szar bólét kortyolgattunk vagy másfél órán át, amig szépen ránk esteledett. Mire elindultunk a járda már futópadként mozgott alattam és úgy éreztem mintha valaki maximumra tekerte volna a motion blur effektet és éppen 300al száguldanék. De a fejem még tiszta volt. Azthiszem. Volt még úgy jó fél-egy órám amig elkezdődnek a durva haluk. Addig elő kellett keríteni a többieket, ami már csak azért is volt létfontosságú, mert persze csak nekem volt működő telefonom.

Mire a főtéren összecsapódott a banda már azt sem tudtam hogy a szaráshoz, vagy a hugyozáshoz kell leülni a WCn. Hát igen.. a kezdet mindig csúnya, főleg egy hosszabb kihagyás után. Gondolom mindenki látott már ilyen drogos filmeket meg minden. De ez igazából nem olyan hanem... mint amikor valakit péppévernek vagy viszik be a műtőbe. És csak néhány elsuhanó alakot látsz de igazából leszarod őket, mert el vagy foglalva a környezettel. Az ismerős foltok csak arra jók, hogy tudod, még biztos kezekben vagy, és nem kómáltál be valahol egy epilepsziás roham után a sikátorban.

A csillagkapu kispálya ahhoz képest, ahogyan mi eljutottunk a bulihelyre. Igazából ezt is csak onna vettem le, mert volt egy kép sok vízzel meg csillagokkal, aztán meg még több lett a zaj meg a fény. Ez azt jelenti, hogy átjöttünk a hídon és party van. Az, hogy pontosan hol, nem tudtam, de legyünk őszinték nem is érdekelt a dolog.

A szembe cseppentésnek van egy érdekes kis mellékhatása. A trip elején  - ahogy azt fentebb írtam - teljesen szétkészül a tested, lévén az agyad egyből egy brutális dózist kap. Így ugye sokkal durvábban beüt a dolog, de hamarabb is múlik el. Csak a speckó technika miatt a lejövetel sem ugyanolyan mintha csak meginná az ember. Ahogy bulizol a tested a szemedből is kivon egy csomó folyadékot, és így szépen lassan szivárog fel az a maradék anyag is ami a szemhéjad alatt maradt. Ez képes azt eredményezni, - ha szerencséd van - hogy mivel ez a kis adag már nem jut el az agyad végébe, csak a szemedet veri át a cucc. Gyakorlatilag mintha csak a bal lábad lenne bebaszva de a jobbal tudsz egyensúlyozni. Ilyenkor folytatódnak a brutális haluk, mármint ami a vizuált illeti, de az ízlés, tapintás, hallás, szaglás - mind mind visszajönnek. Elég fura érzés, amikor úgy kell tájékozódnod, hogy a szemednek nem hihetsz. Szószerint vakon kell bíznod magadban, és a többi érzékedben.

Órákat táncoltunk arra szar zenére. Persze én ebből sokat nem érzékeltem, de utólag visszaszámoltam és tudom, hogy legalább 4 órát voltunk a parketten nonstop. Aztán jött egy durva váltás. Hirtelen, egyik pillanatról a másikra azt vettem észre, hogy megyek valahová, és követem a barátomat, miközben fogom a hátát, hogy el ne veszítsem. Ilyenkor már tudtam, hogy valami baj van. Egyrészt látok. Másrészt mindenkinek komor az arca. Harmadrészt a szívem a torkomban van, és az érzékeim úgy kiéleződtek mint egy hetek óta lesben álló Inka harcosnak, aki nyílméreg békát nyalogat unalmában, hogy ébren maradjon. Hiába, ez adrenalin... az egyetlen dolog ami ki tud nyírni egy jó trippet.

Igazából esélyem nem volt kideríteni, hogy mi is a helyzet. Mire pár pillantással felmértem, hogy hol is vagyunk, és kik is vannak itt, már csattant az eslő pofon. Ilyenkor az ember nem gondolkodik sokat. Ütik a barátodat, úgyhogy elkaptam az első torkot ami ismeretlen fejhez tartozott és egy laza rambós muzdulattam megmutattam neki a töltés alját közelebbről. Legalábbis valami hasonló... Persze utólag az ember nagyon okos, meg megállapítja, hogy ő ám az igazi dzsungelharcos, és szanaszét szedték az ellent, de azért be kell vallani, voltak szorult pillanatok. Egy cirka tízperc tömegbunyó után aztán valahogy szétvált a két banda. Túl sok volt már a kivert fog, vagy a földbe tiport önbecsülés, kitudja. Mindenesetre mindenki jobbnak látta hazamenni mielőtt a bütykös taxi akarná elfuvarozni a társaságot.

Mire hajnali 4kor leléptem, már semmi erőm nem volt az élethez. Azt is elfelejtettem megkérdezni, kik voltak ezek, és miért akarta az egyik srác annyira eltörni az orromat, hogy a végén neki eredt el a vére. Gondoltam majd megkérdezem őket ma délután egy sör mellett. Kár, hogy a fogdában nincs büfé...

Kibaszott térfigyelő kamerák... még jó, hogy már nincs nálam otthon semmi cucc, csak megint rendet rakni lesz szar a házkutatás után. De trippemet, miért kellett megint elbaszni?... kezdhetem elölről.. mindig ez van.

 

_

Végszónak itt egy utolsó egysoros... legalábbis amig vissza nem térek:
Elgondolkodtatok már azon, hogy a tükörképeteknek jobb oldalt van a szíve?

 

Irány a sivatag

A bejegyzés trackback címe:

https://csondablak.blog.hu/api/trackback/id/tr131275301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

escapist 2009.07.31. 23:51:11

Ezt a sivatagot már megjártam párszor. Szeretem :)
süti beállítások módosítása