csöndablak

Egy szerző pötyög nektek, hogy szórakozzatok, gondolkozzatok, vagy csak úgy bogarásszatok.

Címkék

(18) (1) (?) (2) (give) (1) (idesapám dejó vóna ha ezt ényis meg tudnám csinyáni!) (1) (javított) (1) (legyenmárvége) (1) 16x (2) 1fajtagyász (1) 2/3éve (1) 2017 (1) 29 nap van hátra (1) 2ezerx (1) 2nap (1) 300inkabbmint500 (1) 4m múltmbólmerítettemmintmindig (1) 5 (1) 6 (1) 650. (1) 67x (1) =) (1) @ (1) a (1) after all (1) ajandek (5) ajánlás (8) almádi (1) álmodozós (1) álmok vagy valóságok? (4) álom (3) álom vagy valóság? (1) általános (1) altern (1) alulról felfelé (1) antiművész (1) atheismornihilism notexistism (1) átvitt értelmem (1) auto trans (4) a cím választás szabadsága (1) a kókuszomra fókuszálok (2) a lot like love (1) badge (1) balaton (2) balladai homaly (1) befejezetlen (1) bele (1) beleélős (1) beleéltem magam (1) benjamin button (1) berlin calling (1) berozsdált (1) beszédes (7) beszélgetős (1) beteg (69) bkkü (1) bl (1) blog (3) blogbejegyzés (19) bob dylan (1) boldogság (3) bolyongós (2) boncasztal (12) boogeyman (1) borzongató (1) brain krosszing (32) bré (1) búcsúzás (10) búcsúzó (1) buek (1) Buffalo Springfield (1) californication (1) célzó (1) circumstances (10) closer (1) coldplay (1) comment (34) commentek (1) constantin (2) cyber p (1) dallamra írt (1) dalszövegtákolat (1) dancis (1) deeperthaneverything (1) definiálok (1) délután (1) dexter (1) dexter(1) (3) de ja vou érzet (1) dnb (1) dontpanic (1) du(á)lom (1) echo (2) egydarabka (1) egyetem (2) egysoros (3) egyszeru latvany (1) éjszakás próbálkozós többrészes (1) elemzek (2) elemző (1) elesett (1) életkép (2) elnyomás (1) előretekint (1) elválaszthatatlan (1) elviszi a szel (1) elvont (377) elvont? (1) emberi (211) embertelen (39) emlék (3) emlékek (1) emlékezés (1) emlékeztetős (2) emlékeztetőül (1) emlékidézős (1) emlékszik valaki ? (4) én (3) eredet (1) érett(s)régi (1) erőtlen (1) erről szól (1) értelmetlen (1) értelmezendő (1) érzés (1) esti (2) esti mese (1) ész (1) eszembejutás (6) eszembe jutott (1) every morning (1) ez az (1) fáj (1) falusi sztori barkács (1) fáradt (3) fárasztó (1) fejtegetős (1) feketesemmi (1) fél6 (1) feladvány (1) feladvány a következő mi történt és ki mit vésett? xd (2) feldolgozatlan (1) felejtős (1) felhasznált irodalom (1) félúton valami felé (3) felvágott (1) fikció (102) fikció! (1) fikció(?)(!) (2) fikció fiktív fikciója (1) fiktív (1) filmélmény (2) filo (127) flow (1) fogaslevél (1) for (1) for her (5) for my saviour torturer angel (11) george (1) gépház (1) gondolatébresztő (1) gondolatmenet (1) gondolkodós (2) gondolkozós (1) gyakorlás (4) gyakorlat (2) gyanús (7) gyerekkor (1) győr (1) hallucináció (1) halucifer (1) halucináció (1) hanghatásra koppanálva (1) hasamracsaptam (1) hasracsapós (1) hatalmasjó (1) ha kinezek az ablakon (1) helyzetet jelentek (2) helyzetjelentek (1) helyzetjelentés (10) her (4) hideg (1) hiperkarma (1) hiteles (1) hivatkozás (1) hogy mit? (1) hóköszöntés (1) holvanittafikció (9) horgony (1) hősök (4) hullámzó reflexió (2) hülyeség (49) hunyd le a szemed és érezd át (2) ich möchte dajcs zagen bist du (1) idegesito (1) ideológia (1) idézek (2) idézet (2) idő(t)járás (1) időjárás (1) igaz történet alapján (1) ihm (1) ijesztő (1) inception (1) ink (1) inreál irreál (1) intertextualitás (1) intertextustalán (1) intro (9) irreális (1) izzás (1) javítandó (3) javítás alatt (1) javítatlan (2) jegyzet (1) jókedvű (1) juhú (1) kakukkhiba (1) kaleidoszkop (6) kásás (1) kékrózsa (1) kép (2) képek (1) képszerű (1) képzelgős (2) képzelt riport (1) kerdes (11) kérdés (82) kerdezd meg! (1) kérek (6) kérésre (1) keress (1) keretmese (10) keserű (1) keveredős (7) kezdet (4) kicsit zavaros (1) kifosztott (1) kihültem (1) kimerült (1) kísérletezős (109) kis herceg (1) kitalált (1) kiülős (1) kíváncsi (1) kommentet kérek (1) könnyen emészthető (1) követhetetlen (1) közelítő (1) kreatívkodtam (73) kritika (7) kritikát (9) kritikát kérek (75) kruppe (5) kruppe.freeblog.hu (1) külsőség (1) kultúra (2) kundera (2) legbelül (64) Legrosszabb rémálom (1) lényegtelen (1) lezáratlan (1) lírai (1) lol (1) magamnak (1) magamnak tett igeret (1) magamtól idézek (3) magunktól idézek (1) majd befejezem (1) manapság (1) marhaság (1) már megint itt tartok (1) maynard (1) medence elv (1) médiatörvény (1) megfejtés (1) megkavarodva (1) megtörtént (2) mély (1) mese (2) metafora (1) micsoda reggel! (1) miertne (1) miért ne? (1) minden (3) mint mindig (1) mi írtuk (1) mnk(ajelenlevokmindigkivetelek) (1) mobil (1) morbid (1) motiváció (1) movie soundtrack (1) múlt (1) my own summer (1) nagyon (1) nagyongyenge (1) nagyon elvont (1) napfogyatkozás (1) naplo (13) naplobejegyzes (1) nauszika (1) nc (1) négykávé (1) nekeress logikát (1) nemelvont (1) nemerthetedel (1) nemjó dejó kedvű (1) nemmegy (1) nemnormális (1) nemösszeszedett (1) Nem elvont (1) nem kell ide a mindenféle egyenes szó (1) neo-halu-citrán (1) net (2) ne hidd el (1) ne légy szar (1) ne panikolj (1) (1) nocomment (7) norma (1) nos? (5) nosztalgia (1) novella sorozat (5) nyár (2) nyar bucsuztatos (1) nyilván fikció (1) nyugat (1) oasis (1) őgyelgés (1) ők (1) oldalak (1) olvasmányélmény (6) olvasmány film élmény (4) olvasztótégely (1) ömlesztett (7) onjellemzes (1) önmagában megálló (1) ősz (1) őszies (1) őszinte (1) ötlet (1) ötperces balladai homály (3) outta (1) panic (1) pánik! (1) paradox (40) párbeszéd (1) pass the anger (1) path (1) photoshop (1) pofátlanság (1) poor moods (1) port hu (1) próbálkozás (2) psycho (3) rácáfol (1) random (1) ráz a hideg (2) re (2) reakció (1) redrope (5) reflekció (1) reflektálás (3) reflektállás (2) reflexió (4) reggeli (9) reggelí (1) régi en volt (2) régi környék music (1) rejtőzkődő (2) rejtvély* (1) rejtvény (2) rejtvény? (1) rémálom (3) rendrakás (3) reziduum (6) ríl (1) röhögős (1) rólam (61) rosszkedv (1) rosszkedvű (2) rossz szavak (1) rövid (1) rúna (1) s19e12 (1) sablon (27) sablonos (6) sablonos(give) (2) sablonos hajnalos (1) sablonos klisés (1) sápadt (7) sárkány (1) sci fi (4) semmi (1) semmilyen (7) semmi elvont csak a lenyeg (1) semmi negatív (3) semmi negativ! (1) semmi valót senkinek! (1) semmi ról ről (1) sewadork (1) shrink (1) simaliba (1) simpsons (1) skins (1) sms (1) sok gondolat egy helyen (1) sok kihagyott sor (1) somolygós (1) sopron (1) sorozat (116) sorozat gyanús (4) sorrend (1) sötétség (1) spin (1) spinozza (1) spontaneitás (1) stílgyak (3) swinger (2) szabadság (1) szabadvers (1) szájíz (1) számlap (1) szarkazmus (1) szavakkal játék (2) szekrény (1) szélszag (1) szentimentál (1) szepet lattam (1) szigorúan (6) szigorúan fikció (3) szilveszterre (1) szimbolika (1) szimbolikum (1) szimbolikus (9) szimpla (1) színes (1) szócséplés (11) szócső (1) szójáték (3) szőke (1) szókincs (1) szombatvasarnaphetfo (1) szombolikus (7) szomorkás (2) szomorú (1) szópróba (1) szó kincs telen (1) szpészéskész (1) sztori (1) szubsztanciális ekvivalencia (1) találós kérdős (1) talán naív (1) társadalom (1) tartalom (6) tavasz (1) távolságtartó kényelem szűnni nem akaró értelem (2) tegnapeste (1) tél (1) télies (1) teljes mértékig fikció (1) témába vág mindig (1) tényfeltárás nélkül (1) természet (1) teveszme (1) the last post (1) the road (1) thrillionkincsei (1) ti (1) timewarp (1) tipikus (1) tiszta (1) tisztelet mert tetszett (1) titok (4) tk (1) történések (1) trainspot (1) transz állapot (2) tudja valaki a választ? (1) tulhevulve (1) ünnepi (1) üres (1) üzenet (8) uzsgyi (1) vakvilág (104) vakvilag (13) valaki őrzi a fényt az alagút végén ? (1) válasz (11) valós (55) változás (2) vasárnap reggel (1) vegyes (1) vélemény (83) velemeny (11) vermilion (1) vers (17) vésett (1) világba (1) visszatérős (1) vonat (1) vulgaris (6) vulgaris tartalom (3) wake up neo (1) weatherforecast (1) weatherforecastszagú (1) whuúúhú (1) wining (1) youtube (105) youtube filmajánlat zseniáliskisdarab (1) youtube live (1) zamárdi 2010 (1) zavaros (1) zavart (1) zene (12) zseniális (1) (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • escapist: well, jó reggelt... (2012.09.12. 00:42) Egy még késő este
  • 112358132144: Milyen olvasmányélmény szülte ezt? Egyébként meglehetősen szomorú, de ez jó, mármint tetszik! Majd... (2011.10.31. 19:23) Bilincsbe vert óriás
  • 112358132144: Hát, a filmet majd megnézem, minden esetre, ha egy ilyen film arra késztet, vagyis azt váltja ki, ... (2011.08.15. 22:14) Limitless
  • 112358132144: Na, remek, imádom a reflektálás egy jelenségre dolgokat, és ez kifejezetten jó lett. :) Mégilyent! (2011.07.12. 21:45) Júdás
  • freeeyes: Itt a tavasz,örülés van.;) de mindannyian érezzük az idöt csontjainkban,mi fiatalok pedig ennek ne... (2011.03.14. 21:16) Ők, Tavasz, ti, én

linkek

Az utolsó hetek (I.)

2009.08.28. 08:52 - freeeyes

Címkék: fikció emberi filo valós blogbejegyzés beszédes

Alaphelyzet szerint, sütött a nap és döglesztett a meleg. A vonatablakon kifelé bámulva egész más világot festett elém a várakozás ,mintha a sinek mellett gyalogolva néztem volna befelé. Unalom szállingózott a nem-dohányzó vagon légkondicionáló berendezéséből és a füst kígyóként tekergőzött előttem. Nem érdekelt már semmi. Egy órája vesztegeltünk és a szerelvény csak nem akart indulni. Fél óra várakozás után közölték az utasközönséggel, hogy Komárom után nem sokkal egy figura sikeres öngyilkossági kísérletet hajtott végre és most arra várunk, hogy a fakabátok megjelenjenek és a helyszínelés után letakaríthassák a mozdonyt.

A kaller után fújtam a füstöt aztán kihajoltam az ablakon. Micsoda egy szerencsétlen helyzet. Két vágány volt és pont az enyémen kellett bóklásznia...Mindenkinek megvannak a problémái ,ahogy nekem is. Kezdtem el fűzni magamban és visszaültem a helyemre. Elkezdtem levenni a cipőm és közben arra jutottam, hogy ez a menekülési forma nagyon ritkán jelenthet megoldást. Ha az élet vagy úgy tetszik sors, elrejt egy ösvényt előlünk, biztosít helyette legalább kettő másikat. Én így látom, tettem fel a lábam a szemben lévő ülésre. Kényelembe helyeztem magam eltoltam a cigim és feltettem a fejemre a fejhallgatóm.

Mintha pár percet aludtam volna úgy nyílt ki a szemem. Pislogtam kettőt és körbenéztem. Minden ugyanúgy. A mellettem lévő négyes helyen két leányzó. Az egyik újságot olvas és zenét hallgat. A másik zenét hallgat és mellé újságot lapozgat. Középkategória, semmi extra kb Pestiek és néha rámpillantanak ,ha éppen rágyújtok. Álszentek, megbotránkoznak pedig ugyanúgy ők sem foglalkoznak vele, ahogy a kaller sem. Egy áthúzott rajz nem jelent semmit, ha a szerelvényen nincsen dohányzó kocsi és már negyven perce ugyanott vagyunk. Kifújom a füstöt, feléjük nézek ,mire az egyikük elfordítja a fejét. Ha az ablak tükröződését néztem volna, láthattam volna, hogy rámnéz. Nem jelent semmit.

Útközben elküldtem az utolsó sms-em haza egy telefonszámmal, hogy arra írják már kérem szépen, hogy körülbelül másfél órás késés után fogok befutni a keletibe, de megyek és már úton vagyok szóval 'no para. Negyed órás instrukciófelvétel után az elmélet végrehajtódik gyakorlatban is és megkapom az általam küldött telefonszámra írt sms- másolatát. Mosolygok, öt perccel később pedig megkapom a reakciót. "Gyere a baross étterem elé"

Kb negyed órával később odalépett mellém egy jól megtermett brazil figura, szépszerével hiperpigmentáltnak tűnt és cigit kért a következő módon. 'Kérlek adnál szál cigaretta?" Hát ,hogy a viharba ne adnék, csak mondd el nekem ,hogy mi a helyzet veled. Láttad már, hogy mi történt? Elsétáltál már megnézni, hogy mi lett a fickóból? Ezt szerettem volna kifejezni, de mire azt mondhattam volna a hallani vélt, de kimondásra nem került köszönömre hogy szívesen ,emberünk eltűnt. Bólintottam magamban és átnéztem a csajokra jobb oldalon. Az egyikük felém nézett csodálkozó arckifejezés jelent meg az arcán. Hát na, felénk így megy. Adunk és nem várunk érte semmit...

Aztán leszálltam a vonatról miután beértünk a keletibe és azon filózgattam, hogy vajon mi ez a baross étterem vajon hol lehet. Meg is van. Ha kifelé megyek a pályaudvar főbejáratától jobbra megtaláltam a feliratot. Megállok, rágyújtok, nézek ki a fejemből ,hogy mivan háttal a korlátnak döntve magam lábam közé fogva a táskám. Kicsit hihetetlen az,hogy végre sikerül két év után találkozni. Izgalmas érzés sőt azt hiszem,hogy főleg pozitív. Ez jó. Vajon változtam annyit, hogy ne ismerjenek meg? Vajon megvártak egyáltalán? Valószínű ,hogy megvártak nem is az, hanem inkább ,hogy mivan ha később jönnek vissza? Itt elfilózhatok estig mire visszajönnek, hogy bocsi ,de dolog volt.  Elméletgyártás felsőszinten és már épp beleéltem magam az egyik fantáziadús agyi kreálmányba mikor hirtelen a nyakamba ugrott valaki és megpuszilta az arcom. Hát, igazából tényleg nem változtam sokat, sőt szinte semmit az elmúlt két év alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://csondablak.blog.hu/api/trackback/id/tr671343456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása