csöndablak

Egy szerző pötyög nektek, hogy szórakozzatok, gondolkozzatok, vagy csak úgy bogarásszatok.

Címkék

(18) (1) (?) (2) (give) (1) (idesapám dejó vóna ha ezt ényis meg tudnám csinyáni!) (1) (javított) (1) (legyenmárvége) (1) 16x (2) 1fajtagyász (1) 2/3éve (1) 2017 (1) 29 nap van hátra (1) 2ezerx (1) 2nap (1) 300inkabbmint500 (1) 4m múltmbólmerítettemmintmindig (1) 5 (1) 6 (1) 650. (1) 67x (1) =) (1) @ (1) a (1) after all (1) ajandek (5) ajánlás (8) almádi (1) álmodozós (1) álmok vagy valóságok? (4) álom (3) álom vagy valóság? (1) általános (1) altern (1) alulról felfelé (1) antiművész (1) atheismornihilism notexistism (1) átvitt értelmem (1) auto trans (4) a cím választás szabadsága (1) a kókuszomra fókuszálok (2) a lot like love (1) badge (1) balaton (2) balladai homaly (1) befejezetlen (1) bele (1) beleélős (1) beleéltem magam (1) benjamin button (1) berlin calling (1) berozsdált (1) beszédes (7) beszélgetős (1) beteg (69) bkkü (1) bl (1) blog (3) blogbejegyzés (19) bob dylan (1) boldogság (3) bolyongós (2) boncasztal (12) boogeyman (1) borzongató (1) brain krosszing (32) bré (1) búcsúzás (10) búcsúzó (1) buek (1) Buffalo Springfield (1) californication (1) célzó (1) circumstances (10) closer (1) coldplay (1) comment (34) commentek (1) constantin (2) cyber p (1) dallamra írt (1) dalszövegtákolat (1) dancis (1) deeperthaneverything (1) definiálok (1) délután (1) dexter (1) dexter(1) (3) de ja vou érzet (1) dnb (1) dontpanic (1) du(á)lom (1) echo (2) egydarabka (1) egyetem (2) egysoros (3) egyszeru latvany (1) éjszakás próbálkozós többrészes (1) elemzek (2) elemző (1) elesett (1) életkép (2) elnyomás (1) előretekint (1) elválaszthatatlan (1) elviszi a szel (1) elvont (377) elvont? (1) emberi (211) embertelen (39) emlék (3) emlékek (1) emlékezés (1) emlékeztetős (2) emlékeztetőül (1) emlékidézős (1) emlékszik valaki ? (4) én (3) eredet (1) érett(s)régi (1) erőtlen (1) erről szól (1) értelmetlen (1) értelmezendő (1) érzés (1) esti (2) esti mese (1) ész (1) eszembejutás (6) eszembe jutott (1) every morning (1) ez az (1) fáj (1) falusi sztori barkács (1) fáradt (3) fárasztó (1) fejtegetős (1) feketesemmi (1) fél6 (1) feladvány (1) feladvány a következő mi történt és ki mit vésett? xd (2) feldolgozatlan (1) felejtős (1) felhasznált irodalom (1) félúton valami felé (3) felvágott (1) fikció (102) fikció! (1) fikció(?)(!) (2) fikció fiktív fikciója (1) fiktív (1) filmélmény (2) filo (127) flow (1) fogaslevél (1) for (1) for her (5) for my saviour torturer angel (11) george (1) gépház (1) gondolatébresztő (1) gondolatmenet (1) gondolkodós (2) gondolkozós (1) gyakorlás (4) gyakorlat (2) gyanús (7) gyerekkor (1) győr (1) hallucináció (1) halucifer (1) halucináció (1) hanghatásra koppanálva (1) hasamracsaptam (1) hasracsapós (1) hatalmasjó (1) ha kinezek az ablakon (1) helyzetet jelentek (2) helyzetjelentek (1) helyzetjelentés (10) her (4) hideg (1) hiperkarma (1) hiteles (1) hivatkozás (1) hogy mit? (1) hóköszöntés (1) holvanittafikció (9) horgony (1) hősök (4) hullámzó reflexió (2) hülyeség (49) hunyd le a szemed és érezd át (2) ich möchte dajcs zagen bist du (1) idegesito (1) ideológia (1) idézek (2) idézet (2) idő(t)járás (1) időjárás (1) igaz történet alapján (1) ihm (1) ijesztő (1) inception (1) ink (1) inreál irreál (1) intertextualitás (1) intertextustalán (1) intro (9) irreális (1) izzás (1) javítandó (3) javítás alatt (1) javítatlan (2) jegyzet (1) jókedvű (1) juhú (1) kakukkhiba (1) kaleidoszkop (6) kásás (1) kékrózsa (1) kép (2) képek (1) képszerű (1) képzelgős (2) képzelt riport (1) kerdes (11) kérdés (82) kerdezd meg! (1) kérek (6) kérésre (1) keress (1) keretmese (10) keserű (1) keveredős (7) kezdet (4) kicsit zavaros (1) kifosztott (1) kihültem (1) kimerült (1) kísérletezős (109) kis herceg (1) kitalált (1) kiülős (1) kíváncsi (1) kommentet kérek (1) könnyen emészthető (1) követhetetlen (1) közelítő (1) kreatívkodtam (73) kritika (7) kritikát (9) kritikát kérek (75) kruppe (5) kruppe.freeblog.hu (1) külsőség (1) kultúra (2) kundera (2) legbelül (64) Legrosszabb rémálom (1) lényegtelen (1) lezáratlan (1) lírai (1) lol (1) magamnak (1) magamnak tett igeret (1) magamtól idézek (3) magunktól idézek (1) majd befejezem (1) manapság (1) marhaság (1) már megint itt tartok (1) maynard (1) medence elv (1) médiatörvény (1) megfejtés (1) megkavarodva (1) megtörtént (2) mély (1) mese (2) metafora (1) micsoda reggel! (1) miertne (1) miért ne? (1) minden (3) mint mindig (1) mi írtuk (1) mnk(ajelenlevokmindigkivetelek) (1) mobil (1) morbid (1) motiváció (1) movie soundtrack (1) múlt (1) my own summer (1) nagyon (1) nagyongyenge (1) nagyon elvont (1) napfogyatkozás (1) naplo (13) naplobejegyzes (1) nauszika (1) nc (1) négykávé (1) nekeress logikát (1) nemelvont (1) nemerthetedel (1) nemjó dejó kedvű (1) nemmegy (1) nemnormális (1) nemösszeszedett (1) Nem elvont (1) nem kell ide a mindenféle egyenes szó (1) neo-halu-citrán (1) net (2) ne hidd el (1) ne légy szar (1) ne panikolj (1) (1) nocomment (7) norma (1) nos? (5) nosztalgia (1) novella sorozat (5) nyár (2) nyar bucsuztatos (1) nyilván fikció (1) nyugat (1) oasis (1) őgyelgés (1) ők (1) oldalak (1) olvasmányélmény (6) olvasmány film élmény (4) olvasztótégely (1) ömlesztett (7) onjellemzes (1) önmagában megálló (1) ősz (1) őszies (1) őszinte (1) ötlet (1) ötperces balladai homály (3) outta (1) panic (1) pánik! (1) paradox (40) párbeszéd (1) pass the anger (1) path (1) photoshop (1) pofátlanság (1) poor moods (1) port hu (1) próbálkozás (2) psycho (3) rácáfol (1) random (1) ráz a hideg (2) re (2) reakció (1) redrope (5) reflekció (1) reflektálás (3) reflektállás (2) reflexió (4) reggelí (1) reggeli (9) régi en volt (2) régi környék music (1) rejtőzkődő (2) rejtvély* (1) rejtvény (2) rejtvény? (1) rémálom (3) rendrakás (3) reziduum (6) ríl (1) röhögős (1) rólam (61) rosszkedv (1) rosszkedvű (2) rossz szavak (1) rövid (1) rúna (1) s19e12 (1) sablon (27) sablonos (6) sablonos(give) (2) sablonos hajnalos (1) sablonos klisés (1) sápadt (7) sárkány (1) sci fi (4) semmi (1) semmilyen (7) semmi elvont csak a lenyeg (1) semmi negatív (3) semmi negativ! (1) semmi valót senkinek! (1) semmi ról ről (1) sewadork (1) shrink (1) simaliba (1) simpsons (1) skins (1) sms (1) sok gondolat egy helyen (1) sok kihagyott sor (1) somolygós (1) sopron (1) sorozat (116) sorozat gyanús (4) sorrend (1) sötétség (1) spin (1) spinozza (1) spontaneitás (1) stílgyak (3) swinger (2) szabadság (1) szabadvers (1) szájíz (1) számlap (1) szarkazmus (1) szavakkal játék (2) szekrény (1) szélszag (1) szentimentál (1) szepet lattam (1) szigorúan (6) szigorúan fikció (3) szilveszterre (1) szimbolika (1) szimbolikum (1) szimbolikus (9) szimpla (1) színes (1) szócséplés (11) szócső (1) szójáték (3) szőke (1) szókincs (1) szombatvasarnaphetfo (1) szombolikus (7) szomorkás (2) szomorú (1) szópróba (1) szó kincs telen (1) szpészéskész (1) sztori (1) szubsztanciális ekvivalencia (1) találós kérdős (1) talán naív (1) társadalom (1) tartalom (6) tavasz (1) távolságtartó kényelem szűnni nem akaró értelem (2) tegnapeste (1) tél (1) télies (1) teljes mértékig fikció (1) témába vág mindig (1) tényfeltárás nélkül (1) természet (1) teveszme (1) the last post (1) the road (1) thrillionkincsei (1) ti (1) timewarp (1) tipikus (1) tiszta (1) tisztelet mert tetszett (1) titok (4) tk (1) történések (1) trainspot (1) transz állapot (2) tudja valaki a választ? (1) tulhevulve (1) ünnepi (1) üres (1) üzenet (8) uzsgyi (1) vakvilág (104) vakvilag (13) valaki őrzi a fényt az alagút végén ? (1) válasz (11) valós (55) változás (2) vasárnap reggel (1) vegyes (1) velemeny (11) vélemény (83) vermilion (1) vers (17) vésett (1) világba (1) visszatérős (1) vonat (1) vulgaris (6) vulgaris tartalom (3) wake up neo (1) weatherforecast (1) weatherforecastszagú (1) whuúúhú (1) wining (1) youtube (105) youtube filmajánlat zseniáliskisdarab (1) youtube live (1) zamárdi 2010 (1) zavaros (1) zavart (1) zene (12) zseniális (1) (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • escapist: well, jó reggelt... (2012.09.12. 00:42) Egy még késő este
  • 112358132144: Milyen olvasmányélmény szülte ezt? Egyébként meglehetősen szomorú, de ez jó, mármint tetszik! Majd... (2011.10.31. 19:23) Bilincsbe vert óriás
  • 112358132144: Hát, a filmet majd megnézem, minden esetre, ha egy ilyen film arra késztet, vagyis azt váltja ki, ... (2011.08.15. 22:14) Limitless
  • 112358132144: Na, remek, imádom a reflektálás egy jelenségre dolgokat, és ez kifejezetten jó lett. :) Mégilyent! (2011.07.12. 21:45) Júdás
  • freeeyes: Itt a tavasz,örülés van.;) de mindannyian érezzük az idöt csontjainkban,mi fiatalok pedig ennek ne... (2011.03.14. 21:16) Ők, Tavasz, ti, én

linkek

Átszellemülés

2010.11.16. 23:25 - freeeyes

Címkék: üzenet elvont

Egy darabig csak vártam rád, de aztán eltelt az idő. Eljárt, mint az óra mutatója. Azt hiszem ez a legjobb hasonlat, mert ahogy ő körbejárt én újra és újra rájöttem, láthatatlan vagyok.

Minden azzal kezdődött, azzal a tárgyalással ami mindent megváltoztatott. Kiadták a halálos ítéletet és én szabad  lettem. Felálltam és a tárgyalóteremben enyém volt a tapsvihar zöme. Aztán belecsapott az épületbe az a villám. Emlékszem, pár nappal később az első sokk után egy papírlap csapódott rám és akkor tudatosult bennem először, senki nem vette észre, hogy eltűntem.

Írtak róla, hogy hányan haltak meg abban az óriási elektromos kisülésben és arról is, hogy az eszeveszett pánikban hány embert taposott agyon a tömeg. Fegyelmezett kiürítés lehetett, s bár jelen voltam nem emlékszem semmire. Arra keltem, hogy egy reakciós rendvédelmi egység behatol az épületbe és fegyvert szegeznek rám aztán mintha ott se lennék, kutatnak tovább túlélők után. Terrorcselekmény, persze.

Az első napon csak tengtem lengtem az utcákon és sarki bisztrók biliárd és csocso-asztalain aludtam el. Képtelen voltam elhinni, hogy nem vagyok többé, hogy nem létezem. Aztán maradtál te és a kiüresedett ijedtség. Te bennem voltál és az emléked legapróbb morzsáit szedegettem össze lelkem határmezsgyéiről, hogy valamivel etessem azt, aminek nem elég az innen-onnan összelopkodott fizikális élelem. Senki nem hitte volna, de egyszerre éreztem át a gazdagok magányát és az otthontalanok beletörődését, hiszen minden fekhely az enyém volt ,de nem tudtam megosztani senkivel.

Volt pénzem, elejtett aprót próbáltam otthagyni a pulton de minduntalan visszahívták az előző vendéget, hogy ugynamár' csak eltenném, ha itt felejtettem volna a visszajárót. Egy perifériára ragadt szellem lettem és vártam rád, csak rád akihez eljutnak a szavaim, aki majd nem lát át rajtam.

Bojongásaim során, bejártam a fél világot. India, Párizs, Egyiptom és minden hely, ahol rádbukkanhattam volna az enyém lett. Emlékszem, lefényképeztem a Louvre Mona Liza-ja előtt egy családdal és a gépből előbújó fotón lévő fényvisszaverődéssel nyugtáztam, hogy az amit ők eldobtak, az az én utolsó földi kivetülésem megmaradt morzsája egy fényképpapír hibájában megörökítve. Többet értem,mint az az átkozott mestermű a falon! Így éreztem.

Elrejtettem azt a képet, mert eldobták a tudatlanok! ÚJra és újra, magamtól elhajítva mint egy frizbit dobáltam előre és senki nem vette észre. Borzalmas volt és csodálatos, hogy egy természeti elem lettem az idióták előtt. Persze, ez csak védekezés, eljutottam már odáig, hogy ha felül akarsz emelkedni rajtuk, felülről is kell nézned őket.

Nem tudom, hogy mit fogsz most szólni,hogyha ezt elolvasod. Valószínűleg zárat fogsz cserélni az ajtón és hiteltelennek fogsz gondolni engem vagy csak egy szimpla egyszer megjelenő szociopata egyszeri gondolatsorának a tükrödön felületén. Rúzzsal írom, mert ez stílusos és mert tudom, hogy szeretsz órákig a zuhany alatt állni. Nem, nem néztem rád akkor, amikor nem szeretted volna, de tudnod kell hogy megtaláltalak és most, hogy tudom hogy létezel és léteztél, megörökítettelek magamban. Örökre a szívembe zártalak és most, hogy elmegyek lehúzom a wc-d.

A bejegyzés trackback címe:

https://csondablak.blog.hu/api/trackback/id/tr222453822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása