csöndablak

Egy szerző pötyög nektek, hogy szórakozzatok, gondolkozzatok, vagy csak úgy bogarásszatok.

Címkék

(18) (1) (?) (2) (give) (1) (idesapám dejó vóna ha ezt ényis meg tudnám csinyáni!) (1) (javított) (1) (legyenmárvége) (1) 16x (2) 1fajtagyász (1) 2/3éve (1) 2017 (1) 29 nap van hátra (1) 2ezerx (1) 2nap (1) 300inkabbmint500 (1) 4m múltmbólmerítettemmintmindig (1) 5 (1) 6 (1) 650. (1) 67x (1) =) (1) @ (1) a (1) after all (1) ajandek (5) ajánlás (8) almádi (1) álmodozós (1) álmok vagy valóságok? (4) álom (3) álom vagy valóság? (1) általános (1) altern (1) alulról felfelé (1) antiművész (1) atheismornihilism notexistism (1) átvitt értelmem (1) auto trans (4) a cím választás szabadsága (1) a kókuszomra fókuszálok (2) a lot like love (1) badge (1) balaton (2) balladai homaly (1) befejezetlen (1) bele (1) beleélős (1) beleéltem magam (1) benjamin button (1) berlin calling (1) berozsdált (1) beszédes (7) beszélgetős (1) beteg (69) bkkü (1) bl (1) blog (3) blogbejegyzés (19) bob dylan (1) boldogság (3) bolyongós (2) boncasztal (12) boogeyman (1) borzongató (1) brain krosszing (32) bré (1) búcsúzás (10) búcsúzó (1) buek (1) Buffalo Springfield (1) californication (1) célzó (1) circumstances (10) closer (1) coldplay (1) comment (34) commentek (1) constantin (2) cyber p (1) dallamra írt (1) dalszövegtákolat (1) dancis (1) deeperthaneverything (1) definiálok (1) délután (1) dexter (1) dexter(1) (3) de ja vou érzet (1) dnb (1) dontpanic (1) du(á)lom (1) echo (2) egydarabka (1) egyetem (2) egysoros (3) egyszeru latvany (1) éjszakás próbálkozós többrészes (1) elemzek (2) elemző (1) elesett (1) életkép (2) elnyomás (1) előretekint (1) elválaszthatatlan (1) elviszi a szel (1) elvont (377) elvont? (1) emberi (211) embertelen (39) emlék (3) emlékek (1) emlékezés (1) emlékeztetős (2) emlékeztetőül (1) emlékidézős (1) emlékszik valaki ? (4) én (3) eredet (1) érett(s)régi (1) erőtlen (1) erről szól (1) értelmetlen (1) értelmezendő (1) érzés (1) esti (2) esti mese (1) ész (1) eszembejutás (6) eszembe jutott (1) every morning (1) ez az (1) fáj (1) falusi sztori barkács (1) fáradt (3) fárasztó (1) fejtegetős (1) feketesemmi (1) fél6 (1) feladvány (1) feladvány a következő mi történt és ki mit vésett? xd (2) feldolgozatlan (1) felejtős (1) felhasznált irodalom (1) félúton valami felé (3) felvágott (1) fikció (102) fikció! (1) fikció(?)(!) (2) fikció fiktív fikciója (1) fiktív (1) filmélmény (2) filo (127) flow (1) fogaslevél (1) for (1) for her (5) for my saviour torturer angel (11) george (1) gépház (1) gondolatébresztő (1) gondolatmenet (1) gondolkodós (2) gondolkozós (1) gyakorlás (4) gyakorlat (2) gyanús (7) gyerekkor (1) győr (1) hallucináció (1) halucifer (1) halucináció (1) hanghatásra koppanálva (1) hasamracsaptam (1) hasracsapós (1) hatalmasjó (1) ha kinezek az ablakon (1) helyzetet jelentek (2) helyzetjelentek (1) helyzetjelentés (10) her (4) hideg (1) hiperkarma (1) hiteles (1) hivatkozás (1) hogy mit? (1) hóköszöntés (1) holvanittafikció (9) horgony (1) hősök (4) hullámzó reflexió (2) hülyeség (49) hunyd le a szemed és érezd át (2) ich möchte dajcs zagen bist du (1) idegesito (1) ideológia (1) idézek (2) idézet (2) idő(t)járás (1) időjárás (1) igaz történet alapján (1) ihm (1) ijesztő (1) inception (1) ink (1) inreál irreál (1) intertextualitás (1) intertextustalán (1) intro (9) irreális (1) izzás (1) javítandó (3) javítás alatt (1) javítatlan (2) jegyzet (1) jókedvű (1) juhú (1) kakukkhiba (1) kaleidoszkop (6) kásás (1) kékrózsa (1) kép (2) képek (1) képszerű (1) képzelgős (2) képzelt riport (1) kérdés (82) kerdes (11) kerdezd meg! (1) kérek (6) kérésre (1) keress (1) keretmese (10) keserű (1) keveredős (7) kezdet (4) kicsit zavaros (1) kifosztott (1) kihültem (1) kimerült (1) kísérletezős (109) kis herceg (1) kitalált (1) kiülős (1) kíváncsi (1) kommentet kérek (1) könnyen emészthető (1) követhetetlen (1) közelítő (1) kreatívkodtam (73) kritika (7) kritikát (9) kritikát kérek (75) kruppe (5) kruppe.freeblog.hu (1) külsőség (1) kultúra (2) kundera (2) legbelül (64) Legrosszabb rémálom (1) lényegtelen (1) lezáratlan (1) lírai (1) lol (1) magamnak (1) magamnak tett igeret (1) magamtól idézek (3) magunktól idézek (1) majd befejezem (1) manapság (1) marhaság (1) már megint itt tartok (1) maynard (1) medence elv (1) médiatörvény (1) megfejtés (1) megkavarodva (1) megtörtént (2) mély (1) mese (2) metafora (1) micsoda reggel! (1) miertne (1) miért ne? (1) minden (3) mint mindig (1) mi írtuk (1) mnk(ajelenlevokmindigkivetelek) (1) mobil (1) morbid (1) motiváció (1) movie soundtrack (1) múlt (1) my own summer (1) nagyon (1) nagyongyenge (1) nagyon elvont (1) napfogyatkozás (1) naplo (13) naplobejegyzes (1) nauszika (1) nc (1) négykávé (1) nekeress logikát (1) nemelvont (1) nemerthetedel (1) nemjó dejó kedvű (1) nemmegy (1) nemnormális (1) nemösszeszedett (1) Nem elvont (1) nem kell ide a mindenféle egyenes szó (1) neo-halu-citrán (1) net (2) ne hidd el (1) ne légy szar (1) ne panikolj (1) (1) nocomment (7) norma (1) nos? (5) nosztalgia (1) novella sorozat (5) nyár (2) nyar bucsuztatos (1) nyilván fikció (1) nyugat (1) oasis (1) őgyelgés (1) ők (1) oldalak (1) olvasmányélmény (6) olvasmány film élmény (4) olvasztótégely (1) ömlesztett (7) onjellemzes (1) önmagában megálló (1) ősz (1) őszies (1) őszinte (1) ötlet (1) ötperces balladai homály (3) outta (1) panic (1) pánik! (1) paradox (40) párbeszéd (1) pass the anger (1) path (1) photoshop (1) pofátlanság (1) poor moods (1) port hu (1) próbálkozás (2) psycho (3) rácáfol (1) random (1) ráz a hideg (2) re (2) reakció (1) redrope (5) reflekció (1) reflektálás (3) reflektállás (2) reflexió (4) reggeli (9) reggelí (1) régi en volt (2) régi környék music (1) rejtőzkődő (2) rejtvély* (1) rejtvény (2) rejtvény? (1) rémálom (3) rendrakás (3) reziduum (6) ríl (1) röhögős (1) rólam (61) rosszkedv (1) rosszkedvű (2) rossz szavak (1) rövid (1) rúna (1) s19e12 (1) sablon (27) sablonos (6) sablonos(give) (2) sablonos hajnalos (1) sablonos klisés (1) sápadt (7) sárkány (1) sci fi (4) semmi (1) semmilyen (7) semmi elvont csak a lenyeg (1) semmi negatív (3) semmi negativ! (1) semmi valót senkinek! (1) semmi ról ről (1) sewadork (1) shrink (1) simaliba (1) simpsons (1) skins (1) sms (1) sok gondolat egy helyen (1) sok kihagyott sor (1) somolygós (1) sopron (1) sorozat (116) sorozat gyanús (4) sorrend (1) sötétség (1) spin (1) spinozza (1) spontaneitás (1) stílgyak (3) swinger (2) szabadság (1) szabadvers (1) szájíz (1) számlap (1) szarkazmus (1) szavakkal játék (2) szekrény (1) szélszag (1) szentimentál (1) szepet lattam (1) szigorúan (6) szigorúan fikció (3) szilveszterre (1) szimbolika (1) szimbolikum (1) szimbolikus (9) szimpla (1) színes (1) szócséplés (11) szócső (1) szójáték (3) szőke (1) szókincs (1) szombatvasarnaphetfo (1) szombolikus (7) szomorkás (2) szomorú (1) szópróba (1) szó kincs telen (1) szpészéskész (1) sztori (1) szubsztanciális ekvivalencia (1) találós kérdős (1) talán naív (1) társadalom (1) tartalom (6) tavasz (1) távolságtartó kényelem szűnni nem akaró értelem (2) tegnapeste (1) tél (1) télies (1) teljes mértékig fikció (1) témába vág mindig (1) tényfeltárás nélkül (1) természet (1) teveszme (1) the last post (1) the road (1) thrillionkincsei (1) ti (1) timewarp (1) tipikus (1) tiszta (1) tisztelet mert tetszett (1) titok (4) tk (1) történések (1) trainspot (1) transz állapot (2) tudja valaki a választ? (1) tulhevulve (1) ünnepi (1) üres (1) üzenet (8) uzsgyi (1) vakvilág (104) vakvilag (13) valaki őrzi a fényt az alagút végén ? (1) válasz (11) valós (55) változás (2) vasárnap reggel (1) vegyes (1) vélemény (83) velemeny (11) vermilion (1) vers (17) vésett (1) világba (1) visszatérős (1) vonat (1) vulgaris (6) vulgaris tartalom (3) wake up neo (1) weatherforecast (1) weatherforecastszagú (1) whuúúhú (1) wining (1) youtube (105) youtube filmajánlat zseniáliskisdarab (1) youtube live (1) zamárdi 2010 (1) zavaros (1) zavart (1) zene (12) zseniális (1) (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • escapist: well, jó reggelt... (2012.09.12. 00:42) Egy még késő este
  • 112358132144: Milyen olvasmányélmény szülte ezt? Egyébként meglehetősen szomorú, de ez jó, mármint tetszik! Majd... (2011.10.31. 19:23) Bilincsbe vert óriás
  • 112358132144: Hát, a filmet majd megnézem, minden esetre, ha egy ilyen film arra késztet, vagyis azt váltja ki, ... (2011.08.15. 22:14) Limitless
  • 112358132144: Na, remek, imádom a reflektálás egy jelenségre dolgokat, és ez kifejezetten jó lett. :) Mégilyent! (2011.07.12. 21:45) Júdás
  • freeeyes: Itt a tavasz,örülés van.;) de mindannyian érezzük az idöt csontjainkban,mi fiatalok pedig ennek ne... (2011.03.14. 21:16) Ők, Tavasz, ti, én

linkek

Anonym Napló #34

2008.03.03. 01:22 - freeeyes

Címkék: vélemény sorozat kérdés emberi filo elvont vakvilág

2008. 02. 19. Kedd
Van netem! Éljen. Minden tökéletes. Kocka leszek, komolyan, nem is járok bulizni, csak ezt fogom tolni egész nap...Jólvan, ennyit a kirohanásról. A kábeleseknek egy vagyont fizettem. A szerződést aláírtam. Nem érdekel. Ha gond van, majd keresek egy ismerőst aki segít megoldani. Legyünk már emberek egy kicsit. Az ebédlőasztalon találtam helyet,szóval ezután, az ágyban fogok enni. Nem vicc, megjátszom azért is.
Megcsináltam az új msn címem is. A régire is felnéztem aztán gyorsan le is jöttem.  Nem akarok senkivel sem összefutni. Az új címen felvettem a címet, ami alá azt írta Noémi. Nem volt bejelentkezve. Annyi baj legyen.

Elindulok. 10 óra ,még lenne otthon két órám ,de inkább vásárolok. Miért ne, tegyünk úgy mintha minden rendben lenne.

Útban vagyok meló felé. A busz tele, mint szokásosan, és mint szokásosan, arconvert egy néni a botjával. Most se hiszem el,hogy taperászom a szemem fölött a huplit. Mintha tegnap lett volna,hogy ez megtörtént velem. Mindegy is. Biztos megérdemlem. Büntessen csak én azzal büntetem,hogy nem hiszek benne. Ki jár jobban, én vagy a sorsom?

5. Kávé, jóreggelt este van. Elhúzták egy órával a kajaszünetet. Az egyik gép tönkrement. Boldog voltam egészen addig amíg ez nem jelentett túlórát. Éjfélre fogok hazaérni. Na hívnak...Ennyi.

Hazaértem. Elszakadt az ingem, egy rakat olaj van a nadrágomon. Alsógatyában ültem a gép elé. Éjfél.Msn. Nem fogom hagyni,hogy elkockuljak, erre jöttem rá hazafelé. Így a beszélgetéseket sem úgy fogom leközölni ahogy megtörténtek, mármint formailag.
Rámírt "nóném(i)" Nickkel és beszélgettünk. Milyen jó is volt találkozni tegnap. Sajnálja,hogy nem tudtunk többet dumálni, meg ,hogy olyan korán le kellett lépnie. Én nem sajnáltam, sőt örültem,hogy korábban lelépett, nem lett volna jó,hogyha lát tökrészegen lehányt ruhában. Írtam neki,hogy lesz még alkalma rá és nem késett le semmiről. Utálom ezeket a beteg sárga fejeket. Szóval örül, értem. Aztán küldött pár képet. Átfestett, átalakított képeket. Ha kocka lennék se érteném, mi ennek a lényege, de szépek voltak. Megírtam neki. Megköszönte, aztán küldött nekem zenét. Az egy szép menet volt, mire megtaláltam a fülhallgatóm,hogy rá tudjam kötni a gépre. Majd holnap meghallgatom,de azért megdícsértem. Beszélgettünk még egy darabig, aztán, eszembe jutott a tegnap este. Nagyon kómás voltam, és próbált segíteni rajtam. Még nem voltam annyira rossz passzban, ezért láthatott reményt. Hozott nekem vizet, és megsimogatta az arcom. Rendes lány, de nem emlékszem az arcára. Egy káosz az egész. Elküldte egy írását is. Kérdeztem tőle,hogy miért ilyen velem. Miért ilyen jó. Három pont és egy mondat, amit nem felejtek el soha. 'Csak annak küldöm el az írásaimat, akit közel akarok engedni magamhoz.' Bólintottam, és beteg sárga vigyorgó arccal válaszoltam. Az írás címe 'cigi' volt.
Jóéjt..lépett aludni, kikapcsolta a gépett, nekem is így kell tennem. Majd holnap délelőtt...Azaz ma...

A bejegyzés trackback címe:

https://csondablak.blog.hu/api/trackback/id/tr24362880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása